תיקון דלתות מכל הסוגים

תיקון דלתות מכל הסוגים – הפתרון המושלם לדלת חורקת או תקועה – המדריך השלם

אביתר מתמחה בתיקון דלתות מכל הסוגים : מה עושים במצב של דלת חורקת או תקועה? לפעמים מנגנון הדלת נשחק ויוצר רעש בלתי נסבל או פשוט נתקע ויש מקרים בהם מנגנון הנעילה הלך, מה עושים? את מי מזמינים למה כמה זה עולה – כל זה נדון במאמר שלפניכם:

תיקון דלתות מכל הסוגים
תיקון דלתות מכל הסוגים

ישנן סיבות רבות לתיקון דלתות מקצועי כאשר אחת הסיבות היא שחיקה והתיישנות הצילינדר כאשר יש צורך בכיוון הדלת או איזון הדלת מדובר בעבודה בקלות באמצעות השימוש בכלים מתקדמים במידה ואתם מתמודדים עם תקלות מוכבות יותר – יש לברר עם איש המקצוע לגבי סוג הדלת והבעיה .

אביתר מומחה בתיקונים :

  • תיקון דלתות רב בריח
  • כיוון דלתות מכל הסוגים
  • החלפת מנעול לכל סוגי הדלתות
  • תיקון דלתות זכוכית למשרדים ולבתים
  • פורץ מנעולים ללא נזק

תיקון דלתות מכל הסוגים – על ידי מתקן דלתות מוסמך בעל ניסיון בתחום

בעבר על מנת לפרוץ דלת רב בריח, או כל דלת מחוסמת דומה, כגון חוסם שריונית ,רב זרועות ואחרות היה צריך המנעולן המקצועי להגיע לדלת עם מקדחה ולקדוח את הצילינדר שבדלת ובכך היה מסיים את הפעולה של שירות התיקון ,לכל לקוח שאיבד את מפתחותיו ועומד מחוץ לדלת ומבקש שירות על מנת להיכנס לביתו.
מצד אחד המנעולן מקבל מידע מיצרני הדלתות ומיצרני המנעולים כיצד לספק שירותי תקיון למי שצריך, אך עם השנים על מנת לספק חדשנות וביטחון גדול יותר לצרכני הדלתות ,רמת המיגון של הדלת עולה ולא מספיק להגיע עם מקדחה ומקדחים רגילים על מנת לתקן דלת כניסה משורינת. השיטות חייבות להשתכלל בהתאם על מנת שיהיה אפשרי לספק גם שירותים לדלתות עם מנגנון מורכב

אנשים רבים מגיעים מדי פעם למצבים שבהם הם נתקעים מחוץ לבית, לדלת או לחדר מבלי יכולת לפתוח או לשחרר מנעול מדובר במצב לא נעים שאפילו עלול להלחיץ מאד ומחשבות רבות מתרוצצות בראש – איך אפשר להיכנס בחזרה? מה קרה למנעול? האם מדובר בתקלה שניתן לתקן או שהאם עכשיו לא יהיה מנוס מביצוע פעולה כלשהי שתעלה הרבה כסף.
גם לאחר שנרגעים ומנסים לגשת לעניין בצורה רגועה ועניינית יותר – אם הדלת עדיין לא תיפתח – הייאוש עלול להשתלט על קו המחשבה המאוזן וההגיוני.
כאן נפרט כמה סיבות לתקלות שעלולות לקרות ואיך לנסות לפתור את המצב עד להגעתו של איש מקצוע למקום.

אם החלטתם בסופו של דבר להזמין איש מקצוע, ודאו שיש לו את הדברים הבאים:

רישיון והסמכות – חשוב לוודא כי מדובר על מנעולן שעבר הכשרה מסודרת, יכול להציג תעודת יושר ואסמכתא שהוא סיים בהצלחה את הכשרתו.

מיקום – חשוב מאוד לבחור מנעולן שיכול להגיע אל הלקוח במהירות,

ניסיון – הניסיון חשוב מאוד.
בעיקר כאשר מדובר על מנגנוני נעילה מסוגים מסוימים.

דילוג לתוכן